Röstångagymnasterna

Anmälan till våra grupper

För att anmäla dig eller bli medlem i vår förening ber vi dig fylla i formuläret i menyn ovan som rör den verksamhet du vill börja i. Ni kommer sedan att få ett svar via mail om/när ni kan komma och provträna.

Genom att anmäla ert barn till Röstångagymnasterna godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR (General Data Protection Regulation).

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Röstångagymnasternas officiella hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter ber vi er ta kontakt med någon i föreningen.

Glöm inte läsa vår Policy innan ni anmäler ert/era barn. Här har ni länk till vår Policy!

Föreningen har en egen fond man kan söka
Gå med i vår Facebookgrupp!
Följ oss på Instagram
Föreningskläder